yasam-arya-mom Kızlar merhaba kızım 2 aylık ve 2 gündür uyumuyor ,uyuduğu zamanda uykusunda ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım gazını çıkarıyorum emiyor altı temiz pişiği falan yok. Delircem. Fikri olan var mı
Zuzumeg yasam-arya-mom atak dönemleri olabiliyor birde emziriyorum musun karnı doymuyor olabilir bide karanlık loş sessiz ortamda uyutmayin deneyin eli kolu çok hareket halindeyse kundak yapın kollarını ben oyle yapınca uyuyordu yoksa sıcrıyo uyandırıyor kendini aglıyordu
yasam-arya-mom Zuzumeg emiyor sürekli göğüslerim dolu o emince yumuşuyor ağzının kenarından akıyor hatta bazen fazla geliyor kusuyor gelişimi kilo alımı iyi dedi doktor o yüzden hiç doymuyor diye düşünmedim . Başta kundak yapıyordum ondada çok ağlıyordu el kol açık olsun istiyor . Zaten gece gündüz ayrımını öğrensin diye gündüz heryer açık ses falanda oluyor . Gece odada gece lambası bile olmuyor karanlığa alışsın diye herşey kılıfına uygun ama o atakları bilmiyorum bitek .
Zuzumeg yasam-arya-mom evet herseyi olması gerektiği gibi yapıyormussunuz zaten bazı bebekler öyle olabiliyor siz düzenine devam edin bence bi süre sonra alışır
yasam-arya-mom Kuzeyufuk kurban olurum ya maşAllah Allah bağışlasın 🧿 kızım kolik bi bebek ama çokta sakindi ilk başta 40 güne kadar farklı düzen vardı. 40 ı bitti farklı düzene geçti . Akşam 11-12. Gibi uyurdu sabah 4 gibi uyanır doya doya emer yine uyur saat 8 de gazla uyanır gazını çıkarır damlasını verir emzirir geri yatırırdım 11 e kadar falan uyurdu ama bu iki gündür toplasan 3 saat uyumadı . Gündüz bile 1-2 saat uyuyor sadece . İster istemez bende geriliyorum napıcağımı şaşırdım.
Kuzeyufuk yasam-arya-mom Şu an biz de tam sizin düzendeyiz yazdığınız gibi. Fakat ben gaz damlası falan kullanmıyorum bazen gaz sancısı var gibi oluyor. Gündüzleri 3 saat uyuması sakıncalı mı bilmiyorum uyanınca mesela 20 dakika emiyor sonra bazen uykuya dalıyor tekrar bazen de uyanık kalıyor
yasam-arya-mom Kuzeyufuk yok onlar normal ya gündüz 3-4 saat uyusa yeter demişti doktor önemli olan gece çünkü büyüme hormonu gece uykusunda daha çok salgılanıyormuş. Kolik bebek değilse hiç damla kullanma bizim kolik olarak doğduğu için Baştan beri kullanıyoruz. İnşAllah senin başladığın gibi devam eder düzenin 🤲🏻🧿🥰