bernakoc Sezeryan sonrası ne kadar zaman sonra korse kullandınız hanımlar? İşe yarıyor muu? Veya başka önerebileceğiniz ne var bu göbüş içinn?!
ilseng bernakoc bende birsey kullanmadım 2 ay 9 günlüğüz göbeğim kilolarım olduğu gibi duruyo napcaz ya
mina00 bernakoc ben 5 ayına kadar cırtcırtlı korse kullandım sonrada yamuna korse aldım 7 aylık takıyorum yanı ıyı
Uzymom bernakoc ben korse kullanmadım canım toparlayıcı taytlarım var onları giyiyorum sürekli. Göbeğim yok denicek kadar gitti 3 buçuk ay oldu doğum yapalı
Vanilya bernakoc Doğumdan bir ay sonra sarmaya başladım. Üstüne de hep tayt giydim. 6 aylık olunca korse taktım yazın. Ekmek yemedim. Bol su içtim.