MihrimahRabia doktorlarumuz formul sutte ictigi icin gerek yok ama isterse ver demisti. Onu dinleyip bebegime arada teklif ettigimde tabikide istemedi. Cok ustune dusmedim ve kabizlik arttida artti. Bir yazida ay basina 30ml olmasi gerek r diye okudum. Bu durumda 6×30 180ml cikiyor direk bunuda iciremedim. O yuzden 6 aya 50ml 7ata 100ml 8 aya 150ml diye en az kendimi sartladim damlalikla oyunla kasikla vesaire derken miktarinarttirdim. Bu kadarcik su farki bile bebegimin kabiz olmasini azaltti. Su icirin kizlar bebitolara