Satvet bunu uzman ile görüşmelisiniz. Birde çocuğu büyük çocuk için yapmak olmaz zaten. Düşünce bence yanlış. Hamileyken eksik kalabilirsiniz çocuğunuza.. Çünkü çok yoğun bir tempoda eğitim görecek. Birde beni sakın yanlış anlamayın doğacak çocukta herhangi bir sağlık,yada genel sorun olmayacağını bilemezsiniz… Bunu diyorum çünkü bende kızım ilkokula başlayınca hamile kalırım sonra da ortaya bırakırım bebek büyür dedim. Ve oğlum belli bir rahatsızlık ile doğdu. Sürekli hastane ev ve ilgim hep ondaydi. Benim kızım büyük olduğu için az yara ile kapattık ama sizinki daha küçük. Hayırlı karar almanızı dilerim 🌸