[silindi] asya13 eşimin hesabında şu an yanımda değil malesef olsa da kaç tane hesabı vardır farklı farklı
Birbebek34 [silindi] rabbim yedirmesin inşallah şu mübarek ayda yapılacak sey mi inşaallah alabilrsiniz paranızı çok üzüldüm 😔 hiç canını sıkma giden gitti ama bil ki allah ona da bırakmaz🙏🏻
Nurkara21 Yaaa ben birkere sattım sıkıntı çıkmadı çok şükür fakat tabi sakat iş yaniii kardeşimde satmıştı adam bozuk demiş ilginç gelmi tabi bozuk değildi verdiğinde oda ama parasını geri verdik
[silindi] Nurkara21 olması gereken de bu aslında.Allahım evlatlarımızın bogazından haram lokma gecirmesin
Bugraumut [silindi] bu bini barkini biliyorsunuz eşinizle gidin kapısına bağırıp çağırın atın mikrodalgayi başına ama burda suçlu sensin insanlara güvenmek suç şimdi maalesef keşke denesydin ..hadi onu geçtim paranın üstünü bile mı almadın ..ahh ahh dolandırdığı burdan bellii
[silindi] Bugraumut yanımda nakit yok iban verin atıyım dedi tamam dedik. Aynen insanlara güvenmekte hata yapıyoruz
Sadekahvem [silindi] canınız sağolsun yavrunuzun sizin sadakasi olsun. Siz o parayla fakir olmazsınız ama o parayı yiyende huzur bulmasın kötü zamanda bu nasıl dolandırıcılık
AlpAnnesi94 [silindi] Gerçekten çok sinir bozucu Allahtan da mı korkmuyo ne biçim davranış bu haktır o para helal oldu mu ona sanki. Tüketici haklarına şikayet edin.
Rabiabebek12 [silindi] ayy gecmis olsun canim insallah alabilirsiniz paranizi kizim yeni dogdugunda bende letgodan bebek arabasi bakiyodum esim almayalim elimiz bollasinca sifir aliriz dedi almamistim iyikide almamisim