Kizlar bebegim 7 bucuk aylik, 5 gundur bi burun tikanikligi var hastaneye gittik serumla acicaksiniz baska turlu gecmez diyolar, gunde 6 7 defa aciyoruz tam geciyo gibi oluyo tekrar tikaniyo her actigimizda balgam atiyo, onun disinda sirtina gogsune viks sürüyoruz doktor soyledi ise yarar diye ama oda ise yaramadi, burun tikanikligi baska nasil gecer kizlar? Lutfen basina gelen varsa yardim etsin kac gundur cocugum keyifsiz, emmek istiyo ama tikanikliktan emmiyo, uyuyamiyo dogru duzgun… lutfen basina gelen varsa yardimci olabilirmi? 😔