SevdaNurumm ben kullanıyorum tavsiye ederim trendyoldan indirimde olan 27 liraya almıştım 5-6 damacana şarjı dayanıyor. Yalnız memnun olmadığım tek şey biraz yavaş dolduruyor biz annelere göre çooook yavaş kalıyor anca sürahiyi koy yere kendi kendine dolsun zaten bi sürahiyi hemen hemen dolmasına yakınken kendi kapanıyor