AsilZeynepp bebek arabası bakarken oradaki görevli kişi artık kabin tipi bebek aralarının uçağa alındığını söyledi diğerleri alınmıyormuş ben götürdüğümde böyle bir kural yoktu o zaman bir büyük poşet satın almıştım hava alanından bebek arabasını koymak için zarar gelirse eğer o poşetin içinde parasını veriyorlar 15 kg kadar poşetin ağırlık alma hakkı vardı o zaman. Bir kere ücret vermiştim her gittiğimde onla gidip üstüne uçuş numarasını yapıştırıyordular uçağa binerken bırakıyordum inerken veriyordular