123456 çok Şükür ahlaklı bir eşim var ama büyük konuşmamak lazım hiç bir zaman;) Eşim ise tam tersi kilo vermemi istemiyor ama ben kendimi çok kadınsı buluyorum çıtı pıtı minyon halimi daha çok sevdiğim icin spor diye yırtınıyorum. Bu tartışmayı da yalan atıyorum diye iftira atmasaydın bana buralara kadar gelmezdi. Haftada 4 gün yürüyorum diyorum diye sana yalan borcum yok, pek inandırıcı gelmedi demek yerine uzaktan yorumu okursun , hemen sokulup bok atmazsın. Üstelik postu açan sen değilsin.