Ben de o günlerde grip olmuştum canım ama çok şükür bebeğime bulaşmadı. Öncelikle bol bol su içtim, sebze ağırlıklı beslendim, çorba içtim ki çabuk atlatayım. Emzirirken maske kullandım geri kalan zamanlarda çok temas etmemeye çalıştım, eğer edeceksem de dezenfektan kullandım. Umarım çabucak atlatırsın sen de 🌼