Ozgeackgz-0 İkeanin mammut masa sandalye takımını kullananlar varsa yorum yapabilir mi ? Oğluma masa sandalye almak istiyorum memnun kaldınız marka vars yazar mısınız 🌼
Merve Ozgeackgz-0 önce montessori masa sandalye aldım 7 ay kullandık pek memnun kalmadık vidaları açılıyordu sürekli. Şimdi bulut sandalyeli masa kullanıyoruz. Çok memnunum
teachersrn Ozgeackgz-0 ben mammuttan çok memnunum ahşap olanlar hemen kırılıyor hassas oluyor diye önermemişlerdi
Nrgs Ozgeackgz-0 Merve bizde de bu bulut modelden var alalı çok olmadı ama şimdilik memnunum kullanışlı bence
ikizerkekannesi Merve nerden aldınız acaba bende ikizlerime bakıyorum e bebekteki mi bu mu diye arada kaldım çok e bebekteki köşeli bu yuvarlak. Düşme çarpma yönünden daha iyi gibi hepsi burada da görmüştüm sizde mi ordan aldınız
Merve ikizerkekannesi trendyoldan aldım 2 sandalyeli. E bebekte satılan bahsettiğim montessori model böyle açılıyordu kenarları vidası gevşedikçe
teachersrn Ozgeackgz-0 hiç kokusu ilk aldığımızda da olmamıştı. Çizildiğinde de cifle silince hemen çıkıyor beyaz kullanıyorum