Bizim borçlarımız var şuan 3 ayına yakın 2 haftada 3 kutu mama aldım kalp hastası anne sütüyle gelişim göstermedi ameliyattan sonra çok kilo kaybı oldu 2 haftadır kullanıyoruz tabi ben ayda 1 kutu nolcak mama içsin diye düşüne düşüne sütümde gitti şimdi yolunu gözlüyorum 😂 anne sütü arttırmayla ilgili tavsiye varsa alırım 😅