Emine071 Merhaba canım ben de kürtaj oldum ve hazırlıksız gittim, yanımda bir teyze daha vardı o gelir gelmez hemen terliklerini çıkartıp başına yazmasını geçirmişti. O yüzden yanında mutlaka terlik ve yazma götür (kapalıysan yani), gece boyu ped götür ve bir de yedek iç çamaşırı.. çok çok geçmiş olsun, vardır bunda bir hayır, Rabbim sabır versin inşallah 🙏