Kizlar 4 gundur d vitamini damlasini gunde 3 damla 1 kez veriyorum bunun harici gaz sancisi cekmesin diye normalde günde 3 kez 8 damla verilen metsil damlasini gunde 3 damla 1 kez seklinde veriyorum agir gelmesin diye bugun bebegim normalde peş peşe kaka yapmazken 3 kez bayagi yogun sivi ishal seklinde diskilama yapti ve haliyle emmek istiyir bosalan migdeye huzursuz uykusundan uyaniyor acaba damlalar mi sorun yapti yoksa üşuttumu suan 3 kez diskilama yapti ishal icin 8 olmasi gerekiyormus atesi yok sizce doktora goturmeden nasil kesebilirim kizim 36 günlük