Arkadaşlar benim 4aylik bebeğim var ve göğüs yaram hc tam anlamıyla iylesmedi cnku kanayip tam yara olmadı bıçak kesiği gibi ve ucu yarık yarık. Bundan ziyade ucuncs tıkanıklık oluyo beyazlıyo ve kendiliğinden geciyo okadar canım yaniyoki anlatamam bu başına gelen oldumu nasıl cozdunuz bilgi verin lütfen .her doktorada gttim ama hc bı şey fayda etmedi .krem filan hepsini kullandım asıl sorun ucunun tıkanıklığı süt geliyo açıldığında ama dayanılmaz bı acısı var