Mericmoms Merhaba, 4 ay oldu dogum yapali hala ameliyat yeri kirmizi cizgi ne zaman düzeliyor acaba tecrubeli anneler
1annecik Mericmoms 7 ay oldu ben de iz kalmadı diyebilirim 🤗 contractubex vermişti doktorum düzenli şekilde kullandım deneyin isterseniz
QueenBeee Mericmoms doktorum contractubex krem ve sarı kantaron yağı kullan demişti kullandım faydasını gördüm yok denecek kadar az kaldı tenim beyaz olduğu için illaki çizgi olduğu göze çarpıyor
1annecik Ozgeprsk düzenli kullanımda faydasını görürsünüz ben doğumdan 1 ay sonra başlamıştım kullanmaya maalesef doğumda göğüs kafesim ezilmişti kalkamıyordum hiç o yüzden geç başladım ama etkisini gördüm
Elifadakrt Mericmoms zaten rezalet bir doğum gerçekleşti şikayet edecektim hep boşver dedim kendi kendime dün bunları okuduktan sonra şikayet ettim dr u. Ben sırf her şey iyi olsun diye özele gittim ama adam rezil etti doğumu
gulay_candemir Mericmoms Contractubek isminde bir krem vermişti doktorum ama kullanamadim bebeğim kolik bir bebekti Şimdi kullansam işe yarar mı acaba Sezeryan yerimde mor ve kabarık bir görüntü var
Echche Mericmoms canim 9. Ay bitti. Rengi su anda kirmizi degil ten rengime döndü. Sanirim 5 6 aydan sonra düzeldi. Cok takip etmedim. Geçiyor yani dert etme sakın. Ayrica hic krem falan kullanmadım. Cizgi şeklinde duruyor. O iz ne yapsam da geçmez kesildi sonucta. Gözüme batmiyor çünkü zaten alt tarafta buna şükür