Cuma günü şiddetli bacak ağrım vardı sabaha kadar, daha sonrasında baş ağrısı, dün akşamda burun akıntım başlayınca hastaneye gidip test oldum. Sonuç pozitif. 2 gün boyunca bebeğimle hep dip dibeydik. Bebeğim 6 aylık ve emziriyorum hiç mama vermedim bu zamana kadar. İlaç ta istemedim bebeğimi emzirebilmek için. Sütümden bebeğime virüs geçer mi ? Eğer bebeğime de virüs bulaştıysa emzirmem gerek ki iyileşsin ama. Şimdi mama verirsem bebeğim nasıl iyileşir ? Lütfen bişey diyin.