AryamH Kizim 1aylik sabah yuzunde vucudunda kirmizi kirmizi alerji gibi bisey oldu farkli biseyde yemedim neden olur acaba 🤷🏼♀️ Yarina gecmezse doktora gdcem sabah
balannesiii AryamH bizdede var canım sık sık yıka dedi doktor bu hastalık belirtisi değil dedi bugün yıkıyosam 1 gün ara verip ertesi gün tekrar yıkıyorum özellikle ağladıgında cıkıyo bu lekeler nedense
Newmommy AryamH süt alerjisi olabilir bir hafta diyetle takip edin bence benimde kızım sürekli öyleydi doktoru anlamıyordu yıka nemlendir diyordu doktorumuzu değiştirdik ve süt alerjisi çıktı kızımda
[silindi] AryamH yenidoğan sivilcesi yada egzama. Yenidopan sivilcesiyse bişey yapmaya gerek yok geçio. Egzama içinde bioderma kullandık biz
dilarammm AryamH yenidoğan da olur dedi dün doktorum benimkinin boynunda var sürekli sil nemlendir yüzünü önemli değil dedi
fatima balannesiii sünnet oldu cuma günü ilk defa bu kadar çok ağladı sakinleşince fark ettim benek benek minik şeklinde var
balannesiii AryamH rica ederim canım☺️ İci dolu sivilce tarzı olmadıkca korkma böyle olabilirmiş normalmiş
Newmommy AryamH süt süt ürünü yumurta, paketli gıdalar özellikle içinde peyniraltı suyu var hepsinde çok zararlı bunlara dikkat etmelisiniz bir iki hafta kadar katı diyet yapıp gözlemleyebilirsiniz
balannesiii fatima benim oğlumunda ağlayınca coğalıyor nedense öyle oluyor demekki sünnetiniz nasıl geçti bende yaptırıcam ama cok korkuyorum🥺
fatima balannesiii valla korkuyorum ve korktuğum kadar oldu 😁😁 2-3 saat aralıksız çok ağladı. ama sonrasında bir daha ağlamadı sanırım adamlar yabancıydı onlardanda korktu uykusu vardı ona da ağladı baya ağladı ama toparladı çok şükür şu an iyi hamdolsun 🙏☺️
balannesiii fatima kaç aylık peki bebiişin canım? Bizimki 48 günlük haftaya yaptırmayı düsünüyorum ama huyu suyu değişicek diye cok korkuyorum🥺
balannesiii fatima bizimkindede olmaz inşallah cok huysuzlanıcak diye korkuyorum normalde cok huysuz değil karnı tok altı temizse öyle oturur bakınır etrafına canı acırda kötü olur diye korkuyorum bizede bi doktor pipi ucu dar sünnet öneririm dedide
fatima balannesiii 2-3 saat en fazla ağlar o da kimisi meme alınca sakinleşirmiş belki öyle olur aradan çıkmış olur bence yaptırın 🙏
balannesiii fatima inşallah canım gecenlerde iğne yaptırdım o an bagırdı sonra birdaha bagırmadı ağlamadıda inşallah sünnette öyle olur🤲♥️