Asilinannesiiiii Hanımlar sezeryan göbeğim kaldı gitti 7 ay oldu nerdeyse. Bı korse almak istiyorum ama laip da kullanmazsam diye çok para vermek istemiyorum. Memnun olduğunuz uygun fiyqtli bı korse önerir misiniz
Vanilya Asilinannesiiiii canım evden bir eşarp gibi bişey bul sar belini üstüne tayt Çek her gün dolaş.
Elifffinnnn111 Asilinannesiiiii Tayt gibi olanlardan hic 8nermiyorum ben kisa şortlu tayt gibi korse almistim asla giyemiyorum onu giyene kadar canim çıkıyor 😁normal korse siparis ettim trendyoldan simdi yarin gelecek beğenirsem size yazarım
3children1mom Asilinannesiiiii Ebebek te vardı bi korse cok övüyorlar bakalım bende alicam yamuna korseyi de çok duydum ama şikayet daha çoktu herkes şikayetçiydi yorumları okudum da 🤔
Asilinannesiiiii 3children1mom e bebekteki sanırım ölü. Yamuna arkadaşımda var memnun ama sanırım fiyatı 160 di. Pahalı değil mi ya 🙄
3children1mom Asilinannesiiiii Ölü derken 🙄🤔 Ebebek te ki nasıl yani 😬 Yamuna evet biraz pahali ama fiyatına göre memnuniyet yok
Yavrukartalim1 Asilinannesiiiii streç sar, Egzersiz yap , terlet kendini. Ben owli kullandım cırtlı korse çok az kaldı gobegim ama egzersiz yapmaya yeni baslicam
Yavrukartalim1 Asilinannesiiiii ben çok memnunum. Doğumun hemen ertesi günü taktım 42 günlük olduk ve hızla gitti göbeğim biraz egzersizle az kalan göbeği dahada toparlayacagimi düşünüyorum
3children1mom Asilinannesiiiii 😂😂 Ah bu klavye illa düzeltecek owli ne demek ki ben pek anlamıyorum korseden ondan almayı düşünüyordum
nisanada42 Benimde 8 ay oldu doğum yapalı baya göbeğim kaldı kullansak bu zamandan sonra etkili olur mu bilemiyorum ki. Avrupa networking kataloğunda bi korse var onu alacağım önden citcitli