Alp321 karnını yatırmadan bir yarım saat önce dıyuruyorum sonra agzına emzik verip yanına yatıyorum elinin içine parmağımı veriyorum elimi tutarak bakarak uyuyakalıyor ama buna alışana kadar birazcık mırıldandı, agladı, huysuzlandı sabırla alıştırdım. Gündüz alıştırdım gece beşiğe koyup oyle kendi kendine uyumaya alıştıramadım malesef çok ağlayımca üzülüyorum bu şekilde iyi oldu çok şükür