Arkadaşlar ben yaklaşık 2 aydır vertigoyla mücadele ediyorum, çok şükür bu hafta daha iyiyim. Ama hala oturarak uyuyorum. Vertigo açlığa, susuzluğa, uykusuzluğa, yorgunluğa, sıkıntıya, strese gelemeyen bir hastalıkmış. Normalde çok rahat diyet yapardım ama bu hafta denedim,iki üç saat aç kalınca fenalaştım nerdeyse bayılıyordum kendimi mutfağa zor attım, bişeyler atıştırınca kendime anca geldim. Şimdi oruç tutabilir miyim onu düşünüyorum. Ya fenalaşırsam bayılırsam, eşim de evde olmuyor. Kızımla tek başıma bayılırsam diye korkuyorum. Fenalaşınca bozamam da sonuçta diyet gibi. Vertigosu olanlar siz oruç tutabiliyor musunuz?