Tuba mada ben omlet vermedim henüz. Yumurtayı haşlayıp sarısını eziyorum ve içine bir çay kaşığı labne ekliyorum☺️
Vanilya mada Ben güzel çırpıyorum. İçine peynir ufalıyorum tekrar çırpıyorum az tereyağda yapıyorum. Yumuşak oluyor. Neden sert oldu ki acaba canım?