Mom356 25+1 haftalık hamileyim ve 2 geceden beri kasıklarıma kramp giriyo dönemiyorum bile dün gece o kadar ağrıdıki dayanamadım ağrısına çok kötü ya sizce normal mi ilk kızımda böyle birşy yaşamadığım için panik yaptım 😢😢
ecemm-6161 Mom356 canım her bebek her hamilelik farkıdır olır ama kasılma cok artarsa kesinlikle doktura gitmen lazım
Vanilya Mom356 Bende de kramplar oluyordu canım. İdrar yollarında enfeksiyon çıkmıştı. Doktorun ile iletişime geç. Enfeksiyon olmasa bile kramp neden bir bakıt bence. Erken doğum yaptım. Her ekstra şey de doktor ile iletişim kurdum.
Balkizlarim Mom356 enfeksiyon olabilir ve artık hamileligin son haftalarda da olur rahim büyüyor geçmiş olsun canim Çok olursa doktoruna danış. 🦋🌸
snowflake Mom356 canım aynısı ben kızıma hamileyken de oluyordu gece uyurken sni dönmelerde hareketlerde oluyordu ve nerdeyse bir dakika kardar sürüyordu acıdan hareket bile edemiyordum çok şükür erken doğumda olmadıb
Mom356 Vanilya ayy ciddimisin ya enfeksiyon vardı bende ilaç verdi geçti ama bu 2 gündür kasıklarıma kramp giriyo ağrısı sırtımada atıyor
Vanilya Mom356 Canım sen doktorunla iletişime geç mutlaka. Enfeksiyon vardır diyemem. Bunu bilemiyorum. Ama kramp için sor doktoruna.