İki tane dişi üç hafta önce falan çıkmıştı dün gece yarım saate bir uyandı normalde ağlamaz uyanmaya calısırken aglamaya başladı bu sıralarda bide uykuya cok direniyor kendini atıyor falan huyu bianda cok degıstı ama dün gece yarım saate bir neden kalktı ki acaba sabahta cok erken kalktı normalde 8.30 9dan aşağı uyanmaz