Pares Sizin için gerçekten çok yorucu ben sadece ilk kıyafetlerini ütülemiştim şu an 2,5 aylık makinada 2 defa durulatıyorum yumuşatıcı kullanmıyorum zaten o alerji yapabilir bakonda da güneşte iyice bırakıyorum ütüye gerek kalmıyor güneş tüm mikrobunu kırar