Kızlar merhabalar bebeğim 2 aylık cildi aşırı kuru nemlendirmemize rağmen. Vücudu iyi ama yüzü çok kuruyor pul pul oluyor. Kullandığınız memnun kaldığınız hassas ciltler için bir krem var mı? Zaten bir de şu sıralar kızımın başındaki Konak problemi ile uğraşıyoruz saçları çok dökülüyor. 😔