E_srgt bizde ayniyiz. Ama dert etmeyin. Benim oglumda 7. ayi gectikten sonra dönmeye basladi. Kizim suan 6,5 aylik ve hic birsey yapmiyor. Yüz üstü koyuyoruz, iki dk bile durmuyor agliyor. Doktor yüz üstü koymanin dönmek icin veya emeklemek icin gerekli olan kaslari gelistirdigini söylüyor. Ama malesef her iki cocugumda o pizisyondan memnun degiller..
sizde gün icinde mümkün oldukca koyun yüz üstü ama yaninda olmak sartiyla!