Benim kızım da öyleydi ne yaptıysam olmadıydı gelişim uzmanına götürdüm 5 aydan sonra ihtiyaç duymaz dedi beslenmeye. Destekli uyuyorsa yani sallanarak, memede veya kucakta uyuya kalıyorsa öncelikle uyku eğitimi vermelisiniz demişti. Ben 8 aylık vermiştim ondan sonra geceleri kalkmayı bırakmıştı şükür. Şimdi oğlum öyle mesela mama içmesine rağmen 3 saatte bir uyanıyor. Ayakta sallıyordum 3 gündür sallamıyorum piş piş yapıp uyutuyorum akşam 10 da yiyor mamasını sonra 3 de uyanıyor sonra sabah 6-7 gibi kalkıyor o da kızım kalkıp o saatte gürültü yaptığından uyanıyor ses olmasa 9-10 a kadar uyuyor