Süt alerjisi sebebiyle bebeğimi 2 ay emzirmedim daha sonrasında doktor tekrar başlıcaz dedi ama göğsüm sünger gibi sütüm yok dedim . Motilium diye bir mide ilacı verdi yan etkisi süt kanallarını uyarıyormuş . 3 günde etkisini gördüm. Günde 3 kere ikişer defa alıyorsunuz. Etkisini görünce bıraktım . Birde öfkenizi doğru kişiye yansıtmanızı tavsiye ederim nacizane tavsiyem 🙏🏻😊