Elfzynpnl asocialmom ben bi ara almıştım 32 lerdeyken baya bi düşuklerde gitti sonra sattım baktım bi kaç gün sonra 40 42 olmuş 🤷♀️sizin şimdi var sanırım iyi kâr bıraktı mı merak ediyorum acikcasi😊
Elfzynpnl asocialmom maşallah kârlı yatırım olmuş o zaman güle güle kullanın👍😊yüksek meblalarda girmek gerek esimde devamlı al sat yapıyor bakalım sevdik bu işi 😉xrp insanı çok bekletiyor beni çatlatti en son 😂
asocialmom Twinmomdd biraz daha yükselince karı satarsınız olmazsa yüksek Mevla sonuçta ben korkarım 😂
asocialmom Elfzynpnl 2 hafta önce aldık canım biz çok beklemedik 😂 biz uzun vadeciyiz al sat yapmıyoruz
Elfzynpnl asocialmom bende uzun vade seviyorum ama eşim genelde al sat yapıyor beklemiyor bazı paraları 🙂holo btt bunları uzun vade de bırakıyor