Kızlar günaydın
doğum sonrası için owli korse aldım daha yeni ama beden küçük oldu s beden
bir büyüğü daha iyi olacakmış kutusunu filanda hemen atmış bulundum iade edemedim ihtiyacı olan var mı almak isteyen 100 tl verebilirm ben 1 büyüğünü alayım bel destekli filan cok hosuma gitti çünkü