cilem01 parmagina igne batırıp küçük bir tüpe kan alıyorlar aslında damarları belirginse damardan da alınabilir fakat bebeklerde damarlar zor bulundugu icin yalnizca hemogram testi yapilacaksanparmak ucundan kan almaj yeterli görülüyor :) umarım güzel sonuclar çıkar sagliklı günler dilerim.. Bu arada hepimiz sevmeden saglik ocagina gidiyoruz maalesef :))