sineeemy ben de elimden geldiğince yaptığım ve işe yarayan şeyleri bu yüzden paylaştım. Tabii ki 7 24 yapışık gezmekten bahsetmiyorum ama bebek uyanıkken tabi ki de annesinin kucağına ihtiyacı var. Bu yüzden uykuya nasıl kolay geçirdiğimi ve nasıl uyuttuğumu yazdım. Etraftaki herkesin alışmış alıştırma kucağa demesini bu yüzden yersiz ve saçma buluyorum.