Tgcbtr ben uyku eğitimine karşıyım açıkçası. Çünkü uyku demek bebekler için bilinçsizlik demek yokluk demek anlamlandıramıyorlar uykuyu. Neden bu bilinmezlikte onu yalnız bırakayım ki ? Yatağında bir başına karanlık odada bırakıp gitmek onu o duygu yoğunluğu ile baş başa bırakmak ne kadar doğru ? Bu benim görüşüm. Ama eğer illa tek başına uyusun derseniz uzmanlar 6.ay diyorlar.