Pepito evet evet tabiki süt ve süt ürünleri peyniraltısuyu va hepsinş kestim de kan görme sebebim tereyağı idi onu söylemek istedim. kardesimin bebeğide alerjik doktoru ona kesip bes aylıkken falan en işlenmiş hallerinden başlayarak devam ettirdi. Ben alerji doktoru arıyorum su an çünkü çocuk doktorumuz çok da önemsemiyo bu işi bastan beri bu çocukda galiba alerji var deyip durdum kanı görene kadar var diyemeyiz dedi. Kendi kendime bi ara diyet yaptım sonra bunu da dogru olmadıgını öğrendim doktorum da abartmadan ye demişti peynire basladım o hafta bir şey yoktu işte tereyağını yediğim günün sabahında kan gördüm. Ama öapraz reaksiyonlar ne bileyim işte yumurta bugday gibi alerjenlerde olabilir bebeğimi riske atmayayım diye alerji hekimine gitmek istiyorum. Fakat deri testi filan can yakarmı diye beni endişelendiriyor