Ben öyleydim resmen yerleri tırmalar,öğürürken boğazım kanar,3-4 saat çektiğim acıyı sonrasında ne yaşadım ben der hatırlamazdım.Hap fayda etmez iğne vurdururdum..Aayyyy ne günlerdi hiç regl olmak istemezdim.Sonrasında dış gebelik geçirdim açık ameliyat oldum bi bakmışlar ki bi kistim varmış büyük o perişan edermiş beni 😣Sizi çok iyi anlıyorum ama hiçbir çözüm yoluda yok maalesef.Ben tek başıma kendime bakamazdım birde sizin bebek var bilmem kaaçç kat artıyor sizin zorlukkk 😔