YigtnAnnesi Oradan alacağını sanmamistim gece içeyim oraya koydum dolabin üstüne iki tanesi açılmış yerde biri nerde bilmiyorum kesin yuttu ne yapmalıyım acil yardimmm 😭parol zaarar verirmi acaba
burciss YigtnAnnesi inşallah yutmamıştır çiğneme ihtimali de var ağzında beyaZ kalıntı var mıydı? Bu tarz şeyler de takip beklenmiyor çok önemli ya zehirlenme hattını arayın ya da en yakın acile başvurun
susiron 112 yi arayıp sorun gecmiş olsun içse agzında dudak kenarında kalıntı olur baltınıxmı agızına 114 zehirle hattınıda arayın bi
cekoslavakporseleni Susuz direkt yutması mümkün değil ki, biz bile yutarken susuz yutamıyoruz. Ama ben olsam her ihtimale karşı kustururdum. Yuttuysa çıksın diye. Tabi 112yi arayıp sormakta fayda var. İnşallah yutmamıştır.
Mirayasyanin_annesi Keisn doktora git benim kızım da kolsin içmişti 1 hafta yoğun bakımda yattı yavrum
YigtnAnnesi Mirayasyanin_annesi acil şimdi Corona doludur emin değilim icmediginde de iki tanesi yerdeydi biri de emilmis yere atmış galiba
ikizerkekannesi YigtnAnnesi emilmiş diyorsunuz yani belli bir miktar vucuda girmiş parol ağır bir ilaç bence acile gidin en azından serum takılıp gözlem altında tutarlar