Rtrl gündüz 3-4 defa kısa uyuyor. Bazen yatırdıktan 10 dk sonra uyanıyor bazen de 1,5 saati bulabiliyor hiç belli olmuyor. Bazen de slinge sarıyorum üstümde 1 saat falan uyuyor. Gece de 9 gibi uyuyor bazen göğsümde bazen de ayakta gezip pışpışlayarak. Akşam 9dan sabah 8e kadar genelde 1de 4te ve 6da uyanıp emiyor gaz vs olursa blok ders yapabiliyoruz tabi 😂 6dan 8e kadar da kaka sancısı oluyor bi uyanık bir uykuda yarım yamalak... yani sonuç olarak geceleri hariç pek bi rutini yok. Uyku eğitimi için ben de 4. Ayı bekliyorum. Şuan ben ona uyuyorum