dilara10 Günaydınlar. Kızlar oğlum’a hipp combiotic kullanıyorum ama doyurmuyor. 200 cc içse bana mısın demiyor. Acaba bildiğiniz doyurucu ve çok şişirmeyen mama öneriniz var mı?
Zeynepnefesinannesi dilara10 ben kızıma aptamil kullanıyorum normal aylara göre verilen ölçüsü 120 cc ve emiyorda öyle doyuyor inanın öyle tok tutup doyuranı varsa banada haber verin ☺️
Adnan dilara10 evolvia kullanıyorum doyurucu ve fos şişlik hic olmadı icindede balık yagı var cnm e bebekten alıyorum 800 gr.120 130 tl arası degişiyo hep
Meryl09 dilara10 önce sma kullanıyorduk o baya gaz yapıyordu bunda baya azaldı gaz sorunu. Kabızlık da olmadı bazen 2 günde bir yapıyor ama o da normalmiş. Doktorumuz önermişti golden goatı önerdi her bebekte aynı etki olmayabilir tabi
dilara10 @Zeynepnefesinannesi aptamil bizde gaz yaptı bıraktık. Hipp güzel mama aslında gaz kabızlık vs yapmadı sindirimi kolay ama benim oğlumu doyurmadı maalesef