Arkadaşlar gebelik beklemiyoruz regl 7 gün geçince 2 tane test aldım farklı eczanelerden negatif çıktı ama şu 2 gündür yoğun aşırı akıntı var öyle böyle değil kasıklarımda da sızlamaz var böyle olupta hamile olan varmıydı yarın kan vericem ama önden sorim dedim