Kizlar merhaba oglum 9 aylık ve reflusu var.Suan gavisgon toz kullanıyoruz ama yok yani bi faydası yok arti soyle bi durum var diyelim ki saat 2 de mama veriyorum 6 da tekrar uyaniyor mama için ama biberon ağzına yaklastirdigim gibi kusuyor yani saat 2 den beri hazmedemiyor mu midesi anlamiyorum bu refluden mi kaynaklanıyor acaba? Artı bize gavisgon pek yaramadı bi faydası olmadı suan zaten ne versem ek gıda olarakta biberon maması olarakta neyi uzatsam ağzına doğru ögürmeye başlıyor.Bi yandan diş bi yandan reflu mahvetti oglumu cocuk ac ac geziyor etrafta size ne iyi geldi hangi beslenme sekli veya hangi ilaç ?