Oğlum 2 yaşında olacak bu zamana kadar hep emerek uyudu. Şu sıralar emzirmeyi de kesiyorum kademeli olarak. Gündüzleri vermiyorum oyaliyorum ama gece mecbur veriyorum çünkü hemen kalkıyor ayağa uykusu açılıyor ancak memede dalıyor uykuya. İlk gece uykusuna dalarken nasıl biraktirabilirim. Kesinlikle ama kesinlikle yanımıza alonca yatmıyor sürekli dönüyor tepemize çıkıyor. Anlatıyorum ona büyüdün artık böyle bizim gibi uyuyacaksin diye. Masal anlatayım diyoeum dinlemiyor. Masaj yapayım diyorum sakince yatsın diye ama yok ne yaptıysam yatakta kimildamadan yatmasını saglayamiyorum o tarafa dönüyor bu tarafa dönüyor en sonunda kalkıp gitmek istiyor ben izin vermeyince ağlıyor. Yani yanımda tutabilmeyi basarsam belki emmeden de uyutmayi başaracağım ama yanımda yatmıyor ki. Nasıl bı yol izlemem lazım öneri de bulunur musunuz