Ya kızlar günaydın daha yeni 2 aylık bir anneyim bebeğimi o kadar çok seviyorum ki herşeyi ile tek tek ilgileniyorum yani severek ama biraz huysuz gündüzleri uyumaz 5 buçukta kalktık bugün kendimi sanki hala alışamamış gibi hissediyorum böyle hissettiğim de sen nasıl bir annesin diyorum bu hep böyle mi gidecek ya da ne zaman sonra alışmış olacağım bu durumdan çok rahatsızım bunları düşünmek istemiyorum bilmiyorum belki kendime hiç vakit ayıramadığım içindir çorabımı zor giyiyorum hemen ağlıyor 😭😭😭