Yusufpasam Test yaptırdık ama testte sadece yumurta beyazına çıktı alerjisi.Ben 3 gün üst üste kakao yedim ve yüzünde egzama oluştu.Değişik yediğim tek şey kakaoydu.Aynı şekilde turşuya da var mesela çok ilginç 😒Siz de mutlaka bişeyleri atlıyosunuzdur