Zelihadefne benımse 2.5 alyılık kızım inan 4den beri ıkınıyor, her sabah aynısı 8oldu suçımdı kakasını yaptıı şükür, qğlaması bağırması yok uykusunda ıkınıyor habiree 5-6da alıdım masaj yaptım az gaz çıkardı ama yetmedi simdide kakasını yaptı her sabah bir serüven bizim için😅 ama gececek arkadasım bu günlerde inşallah öyle ağlamalrı acı acı bapırmaları yok şükür kendi kendine işlerini halletmeye calısıyor ıkınarak napsın minnaklarım