Ozlemkocaltintas Merhaba kızlar kızım dört ay yedi günlük her emmeden sonra bir miktar kusup hıçkırıyor normal mi bu aylarda endişelenmeli miyim ? Normalde de gazlı bir çocuk.
balannesiii Ozlemkocaltintas kusma olunca fazlasını cıkarıyor derler canım hıckırdıgındada benim bebeğim cok rahatsız oluyor cünkü gerçekten vücudu hopluyor😢 o yüzden iki damla limon veriyorum hemen geciyor☺️
AryamH Ozlemkocaltintas benim kizimda 1 aylik emzirdikten sonra kusup hickiriyor. Bazen kusmadan hickiriyor emziriyorum geciyor
Ikosefecio Hıçkırık için emzirin durur kusmasıda çok önemli degil benim bebeğim neredeyse doğduğundan beri kusar bi sıkıntı olmadı
Ozlemkocaltintas AryamH sürekli olunca başka bir rahatsızlığı mı var diye düşündüm çünkü hiç yoktu böyle kusmaları önceden
Ikosefecio Ozlemkocaltintas reflü ilacıda kullandık işe yaramadı yani reflü degilmiş baya kusuyordu hem bizimki balgamlı falan