Doğumdan sonra 5. Gun kontrolünde sarilik olduk 17 çıktı değer hemen fototerapi dedi doktor 1 gece hastanede tedavi gördük inanılmaz zor gecti o gece Allahım kimseye yaşatmasın kimseyi evladiyla çaresiz bırakmasın. Sezeryan dogum olduğu için sütum gelmedı hastanede çocuğu 3 4 saatte bir mama verdiler 25 cc. Eve gelırken de aynı devam et dediler 3. Gun akşam. Geldi sutum cok az. Bebek 2 saatte bir beslenmedigi için yetersiz beslenmeden sarilik değeri yükselmiş. Sık sık emzir sutun yoksa mama ver asla. Bekleme uykuya kalmasını uyuyor zannetme ben o hataya düştüm büyükler de 40 li cocuk uyur dedi ve benim içim rahat değildi korktuğumda oldu mama vermeyeyim falan deme sakın ben o kadar pişmanım ki onları dinleyip 3 4 saatte bir beslediğim için .