Ozgecee3. Canım yeni anneliğin heyecan ve korkusuyla hareket ediyorsun .Öncelikle panikleme bu alt ıslatmalar nasıl oluyorsa nadirde olsa illaki kacıyor cogu zaman .Üstü örtülü kaldıysa vucut sıcaklıgıyla tolere edilmiştir .Hasta olmaz Allahın izniyle .
Ve eğerki bebeginiz hasta olursa siz annesiniz bunu yüreğinizden hissedersiniz endişelenmeyin