Arkadaşlar eşim dün hafif nezle gibiydi sabah düzelmişti ama şimdi tekrar ateşi çıktı. Ateşi 38.5 falan. Covid testi nasıl yaptırılır bilen var mı acaba? Kendimiz mi acile gidicez ya da ambulans mı aramalıyız. Bahar geçişi olduğu için de üşümüş olabilir ama sonuçta pazartesi işe gidicek aksi bir durumda bulaştırabilir. Nasıl bir yol izlemeliyiz?