Kızlar Bebeğim bir anda ateşlendi biraz önce . Ateş düşürücü falan verdim ama hasta mı , besin alerjisi mi , yoksa menenjit aşısından mı anlayamadım . Perşembe günü menenjit aşısı oldu sizce bugün Ateş yapar mı?
bir de bugün farklı olarak kuzu kıyma ve nohut unundan yapılmış makarna yedi . Acaba nohuta, kıymaya böyle Ateş yaparak alerji gösteren bebeğiniz oldu mu ? Şimdi ilaç verdim bekliyorum geçmezse doktora gideceğim sabahı beklemeden ama . Belki başına gelen vardır bilinçli olmakta fayda var diye sorayım dedim